και προβληματισμός στην Τάξη.
Η διδασκαλία αποτελεί μια αμφιμονοσήμαντη σχέση, ανάμεσα σε δάσκαλο και μαθητή.
Η "σχέση εξουσίας" δεν αφορά την "κατοχή της γνώσης", εφόσον η Γνώση, από τη στιγμή που δημοσιεύεται από τον ερευνητή επιστήμονα, παύει να του ανήκει....
Μια άλλη προσέγγιση σε αυτό, αποτελεί επίσης και η θεώρηση της κατάργησης σχέσεων ιδιοκτησίας, οι οποίες προέκυψαν από την εποχή που οι ανθρώπινες ομάδες οργανώθηκαν σε κοινωνίες και έπειτα σε κοινωνικές τάξεις.
Αυτή η περίοδος, μπορεί να ανήκει και στην προϊστορία, δεν γνωρίζω σε βάθος το ζήτημα, ούτε είμαι ειδικός, αλλά από διαίσθηση πιστεύω στην πρώτη (αρχαϊκή) ιστορική περίοδο...
Στο προκείμενο τώρα:
Αν δεχτούμε ότι το σχολικό βιβλίο της "Βιολογίας" Α Λυκείου είναι επιστημονικά έγκυρο, τότε εκεί θα διαβάσουμε στο 1 ο κεφάλαιο, στην σελίδα 13, ότι η "Νευρογλοία αποτελεί είδος Νευρικού Ιστού"
Η διδασκαλία αποτελεί μια αμφιμονοσήμαντη σχέση, ανάμεσα σε δάσκαλο και μαθητή.
Η "σχέση εξουσίας" δεν αφορά την "κατοχή της γνώσης", εφόσον η Γνώση, από τη στιγμή που δημοσιεύεται από τον ερευνητή επιστήμονα, παύει να του ανήκει....
Μια άλλη προσέγγιση σε αυτό, αποτελεί επίσης και η θεώρηση της κατάργησης σχέσεων ιδιοκτησίας, οι οποίες προέκυψαν από την εποχή που οι ανθρώπινες ομάδες οργανώθηκαν σε κοινωνίες και έπειτα σε κοινωνικές τάξεις.
Αυτή η περίοδος, μπορεί να ανήκει και στην προϊστορία, δεν γνωρίζω σε βάθος το ζήτημα, ούτε είμαι ειδικός, αλλά από διαίσθηση πιστεύω στην πρώτη (αρχαϊκή) ιστορική περίοδο...
Στο προκείμενο τώρα:
Αν δεχτούμε ότι το σχολικό βιβλίο της "Βιολογίας" Α Λυκείου είναι επιστημονικά έγκυρο, τότε εκεί θα διαβάσουμε στο 1 ο κεφάλαιο, στην σελίδα 13, ότι η "Νευρογλοία αποτελεί είδος Νευρικού Ιστού"
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου